10 Kasım 2010 Çarşamba

çin'de bir aslan miyav dese?



cin'de bir aslan miyav dese, bi halt olmaz, miyav dedigiyle kalir. zaten cin'deki aslandan bize de hayir gelmez. zaten konumuz da bu degil, baslik birazcik artistik dursun diye oyle yaptim. bu kediyi 1-2 hafta once eski kafa'ya gittigimde gorduydum, (eski kafa'yi da bi ara anlatirim) buyuk kedilere dokunamayan ben, yavrusunu kucagima alabildim, boyle titriyodu resmen yavrum. neyse bunun ustunden biraz sure gecti evde kendi kendime dururken, fikrim geldi! benim de aslinda bir kedim ya da kopegim olsa fena olmaz mi dedim.. dedim demesine de yerine gore usengecliginden aksam yemeklerini yemeyen ben bir kedinin ya da kopegin sorumlulugunu alabilir miyim diye dusundum, ve alamayacagimi karar verdim. sadece sorumsuzluk da diil aslinda bunun bayrami var seyrani var, uzun yollarda ne yapilir ne edilir bilemedigimdem bir istegimi daha en ufacik bir caba sarfetmeden kendi ellerimle geri gonderdim.. and the aferin goes to layti!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder