16 Aralık 2011 Cuma

suursuzca uyumak..

uyku.. sanirim en buyuk zaafim.. bi insan gunde 115 saat uyuyabilir mi? yogun bakimda olan bi hastadan bahsetmiyorum, ya da kis uykusuna yatan herhangi bir hayvandan.. ben, evet bildigin ben basariyorum bunu, sonra uyandigimda mal gibi gecmek bilmeyen bas agrisi cekiyorum. uykunun depolanamadigini bildigim halde niye boyle yapiyorum hicbir fikrim yok, zaten kafa yordugum da yok, dunku gibi bokunu cikarttigim durumlar disinda..

aksamlari erken yatmasini bilmeyen bunye sabahlari 6-6bucuk civari uyaninca bi sekilde o gununu 2-3 saatlik uykuyla gecirebiliyor, ama bu ayni sekilde en yogunundan birkac gun daha devam edince o zaman bunye alarm vermeye basliyor, hele de haftaya yol yorgunluguyla baslandiysa, "iste simdi sictik layti" diyor. mesela bunlardan biri, dun okuldan gelince ustumdekileri bile degistirmeden ustumdeki kot ve badiyle oylesine uzandigim yatakta sizip kalmam ve en az 5 defa calan telefonumu duymamam ya da mesgule almam.. bi insan bu kadar suursuzca nasil uyur ya? normalde sabahlari ekstra biseye gerek duymadan annemin sadece "hadi kizim kalk" demesiyle uyanan ben calan telefonlari mesgule aldigimi ya da acmadigimi hatirlamiyorum bile. beni bikac defa aradiklarini soylediklerinde kesin telefonum calmamistir falan diye aklimdan gecirip, telefonu kapatip son arayanlara bakinca gayet de arandigimi farkip, suursuzluguma kufrediyorum.

adi ustunde suursuzca niye boyle kizginim kendime? kizginim cunku dedemin ameliyat oldugunu ve tekrar yogun bakimda oldugunu bu salakca uykum yuzunden bugun ogreniyorum. daha once ogrensem belki gidebilirdim ama "zaten biz de goremiyoruz dedeni, gelsen de bisey degismeyecek" demeleri fena halde kisitliyor. sukur ki iyi gecmis ameliyat, tek tesellim bu simdilik, ama bu uyku yuzunden "dunya yikilsa haberim olmayacak"i idrak etmem kendime ne kadar kufretsem az dedirtmeye devam ettiriyor maalesef.

neyse diyecegim o ki, iyi uykular layti, hatta sen hic rahatini bozma uyumaya devam et layti..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder